مهدی عباسی

مهدی عباسی

دست نوشته های مهدی عباسی نسب غواص آسمان در اعماق فضای مجازی
مهدی عباسی

مهدی عباسی

دست نوشته های مهدی عباسی نسب غواص آسمان در اعماق فضای مجازی

دعای امان از شر جن و انس

 بسم الله الرحمن الرحیم 

از حضرت صادق علیه السّلام نقل شده : حضرت سجاد علیه السّلام می فرمود : هرگاه این کلمات را بگویم ، اگر جن و انس به زیان من گرد آیند باکی ندارم :

بِسْمِ اَللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اَللَّهِ وَ إِلَى اَللَّهِ وَ فِی سَبِیلِ اَللَّهِ وَ عَلَى مِلَّةِ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ اَللَّهُمَّ إِلَیْکَ أَسْلَمْتُ نَفْسِی وَ إِلَیْکَ وَجَّهْتُ وَجْهِی وَ إِلَیْکَ أَلْجَأْتُ ظَهْرِی وَ إِلَیْکَ فَوَّضْتُ أَمْرِی اَللَّهُمَّ اِحْفَظْنِی بِحِفْظِ اَلْإِیمَانِ مِنْ بَیْنِ یَدَیَّ وَ مِنْ خَلْفِی وَ عَنْ یَمِینِی وَ عَنْ شِمَالِی وَ مِنْ فَوْقِی وَ مِنْ تَحْتِی وَ مِنْ قِبَلِی وَ اِدْفَعْ عَنِّی بِحَوْلِکَ وَ قُوَّتِکَ فَإِنَّهُ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِکَ

ترجمه ی دعای امان از شر جن و انس از امام سجاد ( ع )

 به نام خدا، و به خدا، و از خدا، و به سوی خدا، و در راه خدا، و بر آیین رسول خدا ( درود خدا بر او و خاندانش ) خدایا خویشتن را تسلیم تو کردم ، و رویم را به جانب تو متوجه نمودم ، و به تو پشت گرم شدم ، و کارم را به تو وا گذاشتم ، خدایا مرا به حفظ ایمان حفظ کن ، از پیش رویم ، و از پشت سرم ، و از سمت راست و چپم ، و از بالای سرم و زیر پایم و آنچه نزد من است ، به حول و نیرویت از من دور کن ، زیرا جنبش و نیرویی جز تو نیست


  • منبع :  مفاتیح الجنان جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد