مهدی عباسی

مهدی عباسی

دست نوشته های مهدی عباسی نسب غواص آسمان در اعماق فضای مجازی
مهدی عباسی

مهدی عباسی

دست نوشته های مهدی عباسی نسب غواص آسمان در اعماق فضای مجازی

رسیدگی به پیام های مردم

سلام ، اولا بگم که متاسفانه سرعت رسیدگی من به پیام های ارسالی شما دلاوران و بزرگان از سرعت رسیدگی ریاست جمهوری هم کمتر بوده که البته با توجه به شغلی که بنده داشتم امیدوارم سخت نگیرید و منو درک کنید. 
دوم اینکه با توجه به اینکه حجم پیام ها کهکشانی هستند ( سه پیام در طول چند سال ) امیدوارم بازم منو درک کنید که نمیتونم هر روز بیام پیام هارو اینجا چِک بکنم. 
سوم با توجه به اینکه احتمال میدم این سه پیام اندازه هشتاد هزار پیامی که برای ریاست جمهوری فرستاده میشه برای بنده لذت بخش بود تصمیم گرفتم یک راهکار ارتباطی قویتر و بهتر به شما دلاوران معرفی کنم که امیدوارم استقبال کنید هر چند خیلی سخت باشه ولی سختی ها میگذرن و این دوستی ها هستن که میمونن ( جنگ ها میان و میرن ولی این سربازای مان که می مونن و این حرفا ) 
چهارم اینکه متاسفانه با توجه به شغل بنده و خاصیت جغد مانندی که پیدا کردم ساعت فعالیت بنده مشخص نیست ولی معمولا نصف شب ها می باشد. بنابراین در صورت عدم توانایی در هماهنگی ممکن است پیام های شما تا یک ماه حتی بیشتر در صف انتظار باشند که مطمئن باشید ما و شرکت فراورایی ما از این موضوع خوشحال نبوده ایم. :(
پنجم اینکه ما از دادن شماره تلفن به همان دلیل که انسان با گاو کشتی نمی گیرد و بعضی مزاحم های تلفنی حجت را بر شیران بیشه تمام کرده اند معذور هستیم.
 نام کاربری تلگرام بنده : Ma14di amahdi14
پ.ن : بزرگانی که پیام دادید اسمتون اگه ننوشتم دانه به دانه ازتون تشکر کنم به این دلیل بود که مبادا ناراحت بشید و اگر نه شما مهمتر از این حرفا هستید پیام کلی بدم. جهت ارسال پیام هاتون و ارتباط از نام کاربری بالا و تلگرام استفاده کنید فعلا ان شاء الله قسمت شد ببینیم زمین چجوری میچرخه.
پ.1: بزرگواری که اجازه خواسته بودید برای اسکرین شات پاسخ شما ایمیل شد. شما از این وبلاگ اسکرین شات هم میتوانید بگیرید، ولی اگر مایل بودید به بنده بگویید کدام نوشته بنده توجه شما را جلب کرده ؟ ممنون.
پ.2: بزرگواری که قدردانی کرده بودید به خاطر دعای صحیفه، از لطف شما ممنونم.
پ.3: بزرگواری که بنده را فراموش نکرده بودید بدانید و آگاه باشید ما نیز شما را به خاطر داشتیم و از محبت شما قدردانی می کنیم امیدوارم یک مسیر امن برای برقراری ارتباط فراهم نماییم ان شاء الله.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد